måndag 8 november 2010

Nya utmaningar

20100923127

Detta är mitt nya projekt! Ja, inte bara ett kök utan ett helt hus.. Denna gången blir det ett eget projekt, dvs utan min nuvarande sambo. Vi har bestämt oss för att gå skilda vägar och jag har köpt ett eget hus. Tråkigt och spännande på samma gång… Huset jag köpt är ett 1½ plans med källare. Inte vidare stort men med potential och till ett riktigt bra pris. Dessutom är det inte ett hus utan två. Ett 1 planshus ligger brevid på samma tomt och det ska jag hyra ut till en tjejkompis till mig.

Nyckeln får jag den 19e november, alltså väldigt snart, och då börjar jag med att riva ut allt ni ser på bilden ovan och sätter in nytt. Det blir ett kök från Ikea, såklart, och förhoppningsvis ska jag kunna ta fram det gamla brädgolvet som ligger under 2 lager annat golv. Renoveringen kommer ni att kunna följa här på bloggen, ska ta flitigt med före-, under- och efterbilder…=)

Har en förhoppning om att kunna fira jul i nya huset så efter den 19e kommer allt att gå i en rasande fart. Try to keep up..=D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar